Opzeggen lidmaatschap / Wisselen van lidmaatschap

Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch verlengd. Opzeggen van het lidmaatschap dient in de regel te gebeuren voor 31 december. Opzeggen na die datum betekent dat je in voor het nieuwe seizoen de volledige contributie verschuldigd bent. Mogelijk zal de datum vervroegd worden, meer informatie volgt. Afmelden kan via [email protected].Nadat wij je e-mail hebben verwerkt krijg je een bevestiging van je uitschrijving. Dat is het bewijs dat je je hebt afgemeld.

Wisselen lidmaatschap

Heb je vragen over of wil je overstappen naar een ander soort lidmaatschap, mail dan naar [email protected]. Wisselen van lidmaatschap kan alleen onder de volgende voorwaarden:

• Gedurende het seizoen kan er alleen gewisseld worden naar een ruimer lidmaatschap, mits er ruimte is binnen het ruimere lidmaatschap.
  • Tussen de seizoenen in (15 oktober - 31 maart) kan er zowel naar een ruimer en naar een minder ruim lidmaatschap gewisseld worden. Doe dit voor 1 februari, daarna kan niet meer gegarandeerd worden dat een wisseling mogelijk is (nieuwe leden worden vanaf dat moment toegelaten).

Ending your membership.

The membership is automatically renewed every year. As a rule, cancellation of the membership must be done before December 31. Canceling after that date means that you owe the full contribution for the new season. The date may be brought forward, more information will follow. You can unsubscribe via [email protected]. After we have processed your e-mail, you will receive a confirmation of that. That's proof that you've unsubscribed.

Changing your membership

If you have any questions about or would like to switch to a different type of membership, please send an email to [email protected].

You can only change membership under the following conditions:

• During the season, you can only switch to a broader membership, provided there is room within the broader membership.
  • Between the seasons (October 15 - March 31) you can switch to a more extensive and a less extensive membership. It's adviced to do this before February 1: the club can't guarantee there is room enough in the other memberships after that date (new members are allowed in that period).