FAQ's

Is er een wachtlijst?
Op dit moment is er helaas een ledenstop. Wij hebben geen wachtlijst meer.

Hoe krijg ik een actuele pasfoto op mijn pasje?
Jaarlijks krijgen wij nieuwe ledenpassen van de KNLTB. Om een actuele foto op jouw pas te krijgen kun je een nieuwe foto uploaden via "Mijn T.C. Kattenlaan". Je kunt ook een foto mailen naar de ledenadministratie. Mail een foto, waar je gezicht herkenbaar op staat, naar [email protected]. Dit hoeft geen officiële pasfoto te zijn maar liever geen strandfoto’s. Je krijgt dan eind maart een nieuwe pas met je nieuwe foto.

Wat moet ik doen als ik mijn ledenpas ben kwijtgeraakt?
De ledenpas is een belangrijk bezit dus ben er erg voorzichtig mee. Leen de pas niet uit aan anderen. Het bestuur kan je pas blokkeren indien blijkt dat andere mensen met jouw pas afhangen.
Mocht je de pas kwijt zijn dan kan de ledenadministratie een nieuwe pas voor je aanvragen. Je krijgt een e-mail als de pas kan worden afgehaald op de club (meestal binnen 1 á 2 weken).

Kan ik overstappen naar een ander soort lidmaatschap?
Ja, je kunt voor het begin van het seizoen overstappen naar een ander soort lidmaatschap mits er geen ledenstop is voor dat type lidmaatschap. Graag uiterlijk 31 december doorgeven aan de [email protected]

Hoe kan ik mijn (adres)gegevens aanpassen?
Op "mijn T.C. Kattenlaan" (rechtsboven op de site) kun je jouw persoonlijke gegevens aanpassen. De opgeslagen informatie wordt automatisch aan de KNLTB doorgegeven. Weet je je wachtwoord niet meer, gebruik dan Reset Password bij de inlogvelden.

Kan ik ook winterlid worden?
Nee, helaas niet bij de TennisClub Kattenlaan. Wel kun je via de exploitant een lidmaatschap krijgen voor de winter. Zie www.vondelparkwintertennis.nl.

Wanneer kan ik opzeggen?
Leden die volgend jaar niet meer willen tennissen dienen uiterlijk vóór 1 januari op te zeggen. Vergeet je dat of bedenk je pas later dat je niet meer lid wil zijn dan zit je vast voor de volgende zomer aan het lidmaatschap en is betaling van de contributie verplicht. Een mailtje naar [email protected] volstaat.

Kan ik tennislessen volgen op de Kattenlaan?
Tennisschool Tennis Op Maat verzorgt de tennislessen op ons park, exclusief voor leden. Voor tennislessen kun je contact opnemen met Tennis Op Maat. Houdt er svp rekening mee dat voor tennislessen op ons park een lidmaatschap bij Tennisclub Kattenlaan (in het zomerseizoen) of Vondelparkwintertennis (in het winterseizoen) vereist is.

Ik ben geblesseerd/zwanger/langere tijd in het buitenland etc., en kan daardoor het hele seizoen niet tennissen.
Tot 1 april kun je je lidmaatschap omzetten in een 'slapend lidmaatschap' (voorheen bekend onder 'wachtgeld'). Het slapen lidmaatschap kost €25,- per jaar. Je blijft dan lid en als je je lidmaatschap weer wilt activeren heb je voorrang op de wachtlijst en betaal je geen inschrijfgeld. Je wordt niet aangemeld bij de KNLTB, krijgt dus ook geen pasje en hebt geen speelrechten. Let op: vanaf 1 april is de volledige contributie verschuldigd! Als slapend lid kan je op elk moment overstappen op elk gewenst lidmaatschap (mits er voor dat lidmaatschap op dat moment geen ledenstop/wachtlijst geldt); het reeds betaalde bedrag wordt uiteraard verdisconteerd. Het slapend lidmaatschap wordt elk jaar automatisch verlengd, totdat je opzegt of overstapt op een ander lidmaatschap.

Ik ben te laat met opzeggen.
Je lidmaatschap dient uiterlijk op 31 december voor aanvang van het seizoen te zijn opgezegd. Zeg je later op, dan ben je de gehele contributie van jouw lidmaatschapsvorm verschuldigd aan Tennisclub Kattenlaan.

Introducees/baan huren.
Bekijk de mogelijkheden onder de tab 'lidmaatschap' --> Introducees