Friday Night Tennis

Ook in 2024 worden er Friday nights georganiseerd. De exacte data volgen binnenkort. Zoals bekend wordt deze avond afwisselend per niveau gespeeld, om echt leuke wedstrijden te kunnen spelen.

• Friday Night niveau 8/9 recreatief. Deze toss is bedoeld voor totaal leden met spelniveau 8/9 zonder toernooi- of competitie ervaring en die niet zo vaak een partij winnen van een goede 8. Ben jij dat, dan is deze groep voor jou.
  • Friday Night niveau 7/8 competitief. Deze avond is voor totaal leden met spelniveau 7/8 mét toernooi- of competitie ervaring en die ook van een goede 8 of 7 kunnen winnen. Ben jij dat, dan is deze groep voor jou.
  • Friday Night niveau 5/6. Deze toss is bedoeld voor totaal leden met een rating van 5 of 6 (5 of 6 op je pas in de enkel of de dubbel).
  • Friday Night niveau 7. Deze avond is voor totaal leden met spelniveau 7 (7 op je pas in de enkel of de dubbel).

Inschrijven kan nog niet, maar let op; we willen echt op niveau kunnen spelen deze avonden.  In principe kan je maar aan één van deze Friday Nights meedoen. In het uitzonderlijke geval dat je pasniveau niet klopt, motiveer dan t.z.t. je inschrijving. De organisatie beoordeelt je aanvraag.