Uitnodiging ALV 2 maart 2021

15 februari 2021

Beste leden,

Via deze weg wil ik iedereen uitnodigen voor de jaarlijkse ALV die dit jaar op 2 maart volledig digitaal plaatsvindt. Maar voordat ik daar verder over ga wil ik eerst even beginnen met een verontschuldiging namens de penningmeester;

-------

Beste Clublid,

Begin deze maand heeft u een betaalverzoek ontvangen voor de contributie voor het aankomende seizoen. Het gaat hier dus om het seizoen 2021, niet 2020 zoals abusievelijk is vermeld. Verder heeft u wellicht deze week een veel te vroege betalingsherinnering ontvangen, deze had nooit zo snel verstuurd mogen worden door ClubCollect. Uw betaling wordt verzocht uiterlijk voor aanvang van het nieuwe seizoen op 1 april aanstaande. Onze excuses voor dit ongemak.

Met sportieve groet!

--------

Tja.. Buitengewoon vervelend! Zeker in de zeer onzekere tijd waarin we zitten met het oog op Covid.
Dat laatste is ook de reden voor het lang uitblijven van een uitnodiging voor de ALV. We wilden zo graag een ALV op de club organiseren, maar het werd al snel duidelijk dat dát niet mogelijk zou zijn. En met de verlengde lockdown daar nog eens overheen werd het ook ondenkbaar een ALV te organiseren waarbij het bestuur in één ruimte zou zijn. Enfin, besloten is om een volledige digitale ALV te organiseren op dinsdag 2 maart 2021 om 20:00 uur. En hiervoor bent u allen uitgenodigd. Om zicht te houden op het aantal deelnemers, is voorafgaande aanmelding nodig voor het ontvangen van de Zoom-link.

Hoe gaat het in zijn werk?
  1. Als je aanwezig wil zijn bij de digitale ALV stuur dan een mailtje uiterlijk 26 februari 2021 met je naam en emailadres naar: [email protected] (let op, je ontvangt geen bevestigingsmail van je aanmelding). Gebruik als onderwerp 'aanmelding alv 2021'.

2. Download het programma ZOOM op je computer via https://zoom.us/download of op je Tablet via je appstore. Het downloaden is nodig omdat je dan mee kan stemmen bij besluiten. Via de online variant (op de website van ZOOM) kun je wel de vergadering volgen maar kun je niet stemmen. Je kan ZOOM ook downloaden op het moment dat je de deelnamelink ontvangt en daarop klikt. Dit wijst zich vanzelf. Een tip; neem wel even de tijd om het programma te installeren.

3. Op 2 maart in de ochtend ontvang je een deelnamelink van ons. Als je om 15:00 uur geen link hebt ontvangen, en hij zit ook niet in je spambox, stuur dan even een bericht aan [email protected]

4. We willen zo veel mogelijk vragen getackeld hebben in ons verhaal naar jullie. Bovendien werkt het stellen en beantwoorden van vragen niet optimaal als je met 100+ personen in een ZOOM meeting zit. Daarom vragen we jullie om eventuele vragen zoveel mogelijk vooraf te stellen via [email protected] - waarbij we je vragen om de vragen te bundelen. Dus 1 mail met al je vragen. Graag 'vragen alv' als onderwerp gebruiken. De vragen kan je insturen uiterlijk 23 februari.

5. Als er echt vragen oppoppen tijdens de ALV dan kunnen die gesteld worden via de chat in de meeting. Ook dit wijst zichzelf. Om de ALV beheersbaar te houden is de mogelijkheid tot het stellen van vragen tijdens de ALV echter beperkt.
Het is een beetje een vreemde manier van het jaar afsluiten en het nieuwe jaar beginnen, maar het is wat het is.

In jullie mail vinden jullie de notulen van de vorige ALV én het financiële overzicht over 2020.
Buiten de usual suspects qua onderwerpen (terugblik, vooruitblik, technische commissie, communicatie, leden) zullen we ook het (digitaal) afhangen bespreken én stellen we twee nieuwe bestuursleden voor (penningmeester: Henk Jan Kortes, secretaris: Alwin de Rooij). Zoals hierboven al aangegeven moet er gestemd worden voor/tegen de nieuw te kiezen bestuursleden. Er hebben zich geen andere leden aangemeld als nieuw bestuurslid. Dit betekent dat alleen Henk Jan en Alwin als kandidaat worden voorgedragen. Download ZOOM zodat je mee kan stemmen in de poll.

Nog even de belangrijkste zaken op een rij:
  • ALV digitaal via ZOOM op 2 maart van 20:00 - 21:00 uur (uitloop max 30 minuten)
  • Uiterlijk 26 februari aanmelden via [email protected] (onderwerp: aanmelding alv 2021)
  • Uiterlijk 23 februari vragen inzenden via [email protected] (onderwerp: vragen alv)
  • Op 2 maart om 15 uur nog geen link ontvangen? Mail naar [email protected]
Ook al zien we elkaar voorlopig nog even niet in persoon. Ik hoop veel van jullie even op 2 maart digitaal te zien.

Tot dan, met hartelijke groet,
namens het bestuur,

Door van Dinten