Tot en met 23 juli inschrijven voor de Kattenlaan Open!

19 juli 2023

Ons fijne tennispark op de Kattenlaan hult zich van 5 t/m 13 augustus in de onderwaterwereld van The Blue Lagoon (dank aan onze trouwe leden voor het illustreren). Je hebt nog een paar dagen om je in te schrijven voor het (by far) gezelligste open tennistoernooi van Nederland.

Tijdens onze idyllische week kan iedereen op primetime genieten van prachtwedstrijden, vindt er "onderwater" vertier plaats en sluiten we tijdens ons finale weekend onze avonden af met heerlijke deuntjes.

Heb je ook zin om mee te doen met The Blue Lagoon Kattenlaan Open? Schrijf je dan nu in via onderstaande link:

Inschrijven kan tot en met 23 juli.

Voor wie nou echt geen zin heeft in dat onderwater gebubbel of interessant gedoe met cocktails, je kan ook gewoon ongestoord een biertje (of twee) komen drinken vanaf 5 augustus.

Tot ziens in The Blue Lagoon,

Jullie dive-masters Liselore, Gerdie, Door & Nancy