Tot 24 juli inschrijven voor de Kattenlaan Open!

19 juli 2022

Bolle Jan, De Blaffende Vis, Hoppe, Casablanca en natuurlijk het niet te vergeten en wereldberoemde Bruine Jordanese café Nol. Vijf prachticonen van bruine cafés in Amsterdam.

En daar komt er nog één bij. Van 6 t/m 14 augustus opent Bruin Café Kattenlaan - anno 1992 - voor één week haar deuren. Anno 1992 omdat dit jaar ook het jaar is dat Tennisclub Kattenlaan alweer 30 jaar bestaat. Een mooi jubileumjaar dus.

Tijdens onze pop-up week kan iedereen op primetime genieten van prachtwedstrijden, vindt er ‘echt Amsterdams’ vertier plaats waarbij de grote Casablanca-Karaoke-show niet mag ontbreken en sluiten we tijdens ons finaleweekend onze café avonden af met de deuntjes van DJ Shirley.

En voor wie nou echt geen zin heeft in vertier is er ook ‘gewoon’ een bar in Café Kattenlaan waar je ongestoord een biertje (of twee) kan drinken. Inclusief een stukkie kaas, ossenworst of wat ‘haute frituur’.

Heb je ook zin om mee te doen met Het ‘Bruin Café Kattenlaan – anno 1992 – open? Schrijf je in via deze link https://mijnknltb.toernooi.nl/individual-entry/a309e0b4-8bb3-496a-bb84-6ee560dcf296

Tot ziens in ons Bruin Café Kattenlaan,

Tante Nancy, Tante Liselore & Tante Door