Schrijf je nu in voor de ZaMiCo!

31 mei 2024

De gezelligste competitie van het jaar gaat in juli weer beginnen: De ZaMiCo!

Mis het niet en schrijf je in.

De ZaMiCo 2022 wordt gespeeld op 6 juli, 13 juli, 20 juli en 27 juli.
Van 15-19 uur wordt er in teamverband een competitieschema gespeeld.
We spelen partijen van één uur. Op vier banen worden dan ook 4 partijen gespeeld (dubbel, mix en mengvorm).
Er zijn 8 teams van 5 á 6 teamleden. Dat betekent dat, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, iedereen gemiddeld 3 zaterdagen speelt.

De teamcaptains spelen de hoofdrol in een goed verloop van de competitie.
We zijn daarom op zoek naar 8 captains die graag willen zorgen dat de ZaMiCo goed verloopt.

Speelniveau is rond de sterktes 8-9.
Natuurlijk draait het om winnen maar de ZaMiCo is bij uitstek bedoeld om tenniskennissen te maken en wedstrijdervaring op te doen.
Dus nodigen we met name nieuwe leden uit om zich in te schrijven voor dit gezellige toernooi. Maar we rekenen natuurlijk ook weer op onze deelnemers van vorige jaren.

Het inschrijfgeld bedraagt € 10,- en wordt geïnd door de teamcaptains aan het begin van de competitie.

Inschrijven kan per mail naar [email protected]
Geef alsjeblieft even aan wat je speelsterkte is, wanneer je verhinderd bent, of je teamcaptain wilt zijn en welke zaterdagen jouw voorkeur hebben.
Inschrijven kan tot en met 23 juni 2024.

Schrijf je snel in want het aantal deelnemers is beperkt.

Nieuwscategorieën