Clubkampioenschappen Singles, schrijf je nu in!

18 mei 2024

Beste Kattenlaners,

Schrijf je nu in voor de Clubkampioenschappen Singles 2024, één van de spannendste toernooien van het jaar voor TC Kattenlaan!

De wedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond 21 juni, zaterdag 22 juni en zondag 23 juni. Net als vorig jaar delen we deelnemers in op basis de actual rating op het moment van loting. De resultaten tellen mee voor je KNLTB-rating! Het gaat dus niet alleen om de eer, maar ook om de punten.

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen de wedstrijden in knock-out en/of poule schema worden gespeeld. Er wordt gespeeld om twee gewonnen sets, met de mogelijkheid van een beslissende supertiebreak (in de finale speel je zonodig een volledige derde set). De clubkampioenschappen zijn alleen toegangelijk voor leden van tennisclub Kattenlaan die dit jaar 17 jaar of ouder zijn.

Omdat we de partijen in één lang weekend spelen, zijn verhinderingen niet toegestaan. Schrijf je alleen in als je volledig beschikbaar bent tijdens de clubkampioenschappen, via: https://mijnknltb.toernooi.nl/tournament/d3ebfe21-8680-4c10-8272-38753a649e19

Geplande aanvangstijden van de wedstrijden zijn op:
Vrijdag 18.00 - 21.00 uur
Zaterdag 9.00 - 21.00 uur
Zondag 9.00 - 18.00 uur

Uiterlijk 3 tot 4 dagen voor aanvang van de kampioenschappen ontvang je een e-mail met je geplande wedstrijden.

Voor vragen is de organisatie bereikbaar via [email protected].

We kijken uit naar fantastisch clubkampioenschappen en… het kronen van onze Clubkampioenen in het Enkelspel voor 2024!

Hartelijke groet,

Toernooileiding, Cathy Leung, Gert-Jan Willemse

namens de Technische Commissie

P.s. Noteer ook alvast in je agenda (inschrijven kan later)