Nieuwsbrief summertime @ tennisclub kattenlaan

01 juli 2021

Hallo lieve leden,

De zomer is volop aanwezig (al zou je dat met al het gemiezer van de afgelopen dagen absoluut niet zeggen, maar we blijven positief ;-)) en dat betekent weer een update van onze kant.

Even een terugblik
Ons seizoen begon gelukkig wel 'gewoon' op 1 april dit jaar en dat was natuurlijk meer dan fijn! Door alle beperkingen hebben we helaas niet het openingstoernooi kunnen houden en konden nieuwe leden geen kennis met elkaar maken tijdens onze nieuwe leden avond(en).

Vanaf begin juni mochten we weer veel meer en konden we ook weer in clubverband dingen organiseren. Inmiddels hebben 2 nieuwe leden avonden gehad. Waarin weer veel nieuwe speelbanden gelegd zijn en hebben we alweer 4 (!!) Fridaynight tennisavonden georganiseerd. Beiden een groot succes. Voor wat betreft de Friday nights.. Daar kom ik later in deze mail op terug.

We gaan zo langzaam meer en meer richting het midden van de zomer, en dat betekent meer activiteiten. Waarover hieronder meer!

Toss
Er is hard gelobbyd voor de (her) start van de toss. En dat is gelukt. Vanaf 1 juli is de donderdag toss weer iedere week vanaf 09.30 uur en hoef je je niet meer van tevoren aan te melden.

Vanaf 26 juli starten we weer met de maandag toss. Met een inloop vanaf 20.00 uur. De maandag toss vindt niet meer elke week plaats en zal steeds op de 1e en de 3e maandag van de maand plaatsvinden.

Beide tossen zijn hartstikke leuk om met onbekenden te spelen en zijn ook zeker leuk voor nieuwe leden. Probeer het eens uit!

Clubkampioenschappen mix en single
De mix clubkampioenschappen zijn al volop bezig. Dit weekend, op 3 en 4 juli zijn de finales! Super leuk als je je clubgenoten aan komt moedigen vanaf het terras. Neem dan gelijk even een lekker hapje en drankje en support onze horeca #supportyoulocal

De wedstrijden en uitslagen vind je hier.

Van 24 juli tot en met 1 augustus organiseren we de clubkampioenschappen single. Houd je mail in de gaten voor de uitnodiging om in te schrijven, deze volgt een dezer dagen.

Friday Night tennis
Vanwege groot succes gaan we door met de activiteiten op vrijdagavond. Twee in juli en twee in augustus. We hebben ze weer verdeeld in 4 categorien:
1. 9 juli Friday Night toss 5/6
2. 16 juli Friday Night toss 8/9 recreatief
3. 20 augustus Friday Night toss 8/9 competitief
4. 28 augustus Friday Night toss 7

Voor de details check je de mail die je eergister ontvangen hebt!

ZaMiCo
Ook de ZaMiCo staat weer op het programma. Toch wel de allerleukste recreatieve, doch competitieve competitie die we organiseren :-)). Op zaterdag 10, 17, 24 en 31 juli vindt de gezellige ZAMICO plaats. De inschrijving hiervoor is al gesloten. Doe je niet mee? Kom dan gezellig langs op het terras. De sfeer gaat weer super zijn!

Buurtsuper Kattenlaan
Tenslotte nog nieuws over ons eigen open toernooi. Met als thema 'BuurtSuper Kattenlaan'. Onze eigen kleurrijke buurtsuper die alleen open is tussen 7 en 15 augustus. De inschijving is geopend en kan via deze link! We spelen deze dagen op (bijna) alle banen. Houd alvast rekening met de volgende tijden:
Za 7/8: hele dag toernooi vanaf 09 uur op alle banen
Zo 8/8: hele dag toernooi vanaf 09 uur op alle banen
Ma 9 - vr 13/8: van 15 - 18 uur toernooi op 3 banen en vanaf 18 uur toernooi op alle banen
Za 14/8: hele dag toernooi vanaf 09 uur op alle banen
Zo 15/8: toernooi vanaf 09 uur op alle banen. Na de finales vrijspelen mogelijk op alle banen (uitgangspunt is dat alle wedstrijden om 19:30 uur klaar zijn).

Kinderkampen en uitwijkmogelijkheid
Van 12 tot en met 16 juli vinden er op alle banen kinderkampen plaats van 08:00 - 17:00 uur. Leden die toch een balletje willen slaan tijdens deze tijdstippen zijn welkom op Sloterpark (zoals altijd tijdens de kinderkampen). In principe kan je aan de bar reserveren. Is dit toch anders, dan laten we dit weten via de website en Facebook.

Van 19 tot en met 23 juli vindt er ook een kinderkamp plaats. Dit keer op 3 banen van 09:00 - 17:00 uur. Er is dus altijd vrijspeelmogelijkheid op twee banen mogelijk. Voor deze week gelden er geen uitwijkmogelijkheden.

Ik wens jullie, ook namens Jac, Henk Jan, Alwin en Sylvia, een geweldig tennisvolle, zonnige en vooral plezierige zomer!

Door van Dinten

Nieuwscategorieën